Tuesday 14 November 2017

Defensiva alternativ and strategier utbildning


Alternativstrategier. Åtgärder innebär risker och är inte lämpliga för alla investerare. Mer information finns i broschyren Egenskaper och risker i standardiserade optionsbroschyrer innan du börjar tradingoptioner. Alternativ investerare kan förlora hela sin investering på en relativt kort tid. Multipla benalternativ strategier medför ytterligare risker och kan resultera i komplexa skattemässiga behandlingar. Vänligen kontakta en skattemässig proffs före genomförandet av dessa strategier. Implicerad volatilitet representerar konsensus om marknadsplatsen vad gäller den framtida nivån på aktiekursvolatiliteten eller sannolikheten att nå en viss prispunkt Grekerna representerar konsensus på marknaden om hur alternativet kommer att reagera på förändringar i vissa variabler i samband med prissättning av ett optionsavtal. Det finns ingen garanti för att prognoserna för underförstådd volatilitet eller grekerna kommer att vara korrekta. Systemrespons och åtkomsttider Kan variera beroende på marknadsförhållanden, systemprestanda, an D andra faktorer. TradeKing ger självinriktade investerare rabattmäklartjänster och gör inga rekommendationer eller erbjuder investeringar, finansiella, juridiska eller skattemässiga råd. Du ensam ansvarar för att utvärdera meriter och risker i samband med användningen av TradeKings system, tjänster Eller produkter Innehålls-, forsknings-, verktygs - och lager - eller optionssymboler är endast av utbildnings - och illustrativ syfte och innebär inte en rekommendation eller uppmaning att köpa eller sälja en viss säkerhet eller att delta i någon särskild investeringsstrategi. Prognoser eller annan information om Sannolikheten för att olika investeringsresultat är hypotetiska är inte garanterat för noggrannhet eller fullständighet, återspeglar inte faktiska investeringsresultat och är inte garantier för framtida resultat. Alla investeringar innebär risk, förluster kan överstiga den investerade investeraren och det förflutna resultatet av en säkerhet , Industri, sektor, marknad eller finansiell produkt garanterar inte framtida resultat eller Returnerar. Din användning av TradeKing Trader Network är villkorad av att du accepterar alla TradeKing Disclosures och av användarvillkoren för Trader Network. Allt som nämns är för utbildningsändamål och är inte en rekommendation eller råd. Alternativen Playbook Radio kommer till dig av TradeKing Group, Inc.2017 TradeKing Group, Inc Alla rättigheter förbehållna TradeKing Group, Inc är ett helägt dotterbolag till Ally Financial Inc Securities erbjuds genom TradeKing Securities, LLC. Alla rättigheter reserverade medlem FINRA och SIPC. Soccer Formations och Soccer Tactics från Professional Settings. Soccer Formationer, fotbollstaktik och fotbollsstrategi från yrkesutbildningsplatsen Låter 4-4-2 som en pizzaplats nära ditt hus Ta pepperoni av dina ögon och avslöja dem för alla strategier du har letat efter. Är du en spelare som vill Förstå spelet såväl som din tränare och känn dina lag fotbollssystem inifrån och ut eller en tränare som vill fördjupa din förståelse av Ga Mig och strategier i spelet Sedan gå av soffan och gör något åt ​​det, skoja självklart, klicka nedan för allt du behöver och more. Think du är den typ av spelare som passar i en 3-4-3 eller kanske sitter tillbaka Och motverka i en 4-5-1 är mer din stil Oavsett vad du ser ditt lag spelar reda på fördelarna och fallgroparna i varje formation. Goals eller inga mål mot Jämför och kontrastera olika fotbollsformationer. Det finns så många olika formationsvariationer som det skulle Vara omöjligt att lista dem alla Här är de grundläggande offensiva och defensiva sinnesformationer vi ser mest vanligt i världsfotboll. Tänk på formationer som mallar, de har en bra ram och en övergripande grund på plats men det finns mycket anpassat arbete och specifikt Tweaking Även om en bildning kan verka som den har strikt setup kom ihåg att du är konstnären och bildandet är bara en typ av pensel, inte vad den slutliga målningen kommer att se ut. Först den bildning du väljer borde inte bara baseras På dina egna förutbestämda begrepp om det fungerar eller inte Du måste döma den bildning du spelar på flera faktorer som.1 Modspelarnas spelstil.2 Dina spelares förmåga.3 Dina spelare fysiska förberedelser.6 Styrkorna och svagheten i Oppositionen. Mest vanliga fotbollformationer. 4-4-2 är den vanligaste och mest kända formationen i dagens moderna spel. Beroende på spelets mentalitet kan denna bildning vara en offensiv sinnesinriktad eller defensiv inställning beroende på vissa taktiska val. Start Med en 4-3-3 om du vill fånga din motståndare på deras klackar och tillämpa ett tidigt offensivt tryck. Denna formation kan vara precis vad du behöver Att kunna trycka med en hög linje av strejkare kan få dina motståndare ur rytmen tidigt Du behöver en stark mitt i parken om du planerar att använda den här uppsättningen. 4-5-1 är inte för varje lag, men om du vill vinna mitt i parken, så är det för dig Försvar i antal och attackera Disken mer din stil Sedan 4- 5-1 kan vara den perfekta formationen för dig Tålamod, enhet och ta dina chanser när de kommer är denna bildning i ett nötskal. 4-4-1-1 gör att du kan vara stark i ryggen, inte ge något lätt och Spela det ganska säkert att börja med Kan användas ofta när din talang består av en klinisk efterbehandlare och en facilitator istället för två rena slagare, och därmed dras tillbaka framåt. 4-2-3-1 skriker PARKENS MELLAN ÄR MIN Åtminstone ditt tänkande Det två centreringscenter för mittcenter framför en rygg fyra stärker verkligen mitten av planen Om du har en Essien och Gattuso dödar varandra för denna plats i träning är det här en bra sätt att göra dem både glada och kunna Att sova lugnt på natten om du är en tränare. Att skydda en ledning Välkommen till 5-3-2 Det eliminerar offsidefallen så att strejkare av motsatta sidor blir mer dynamiska i dina faraområden. Upprepa dina flankar och stanna väldigt defensiva är detta Formationer grundläggande begrepp. Välja bra, titta a Du 3-4-3 Offensiv Ingen risk utan belöning eh Attacking minded fotboll, besittningsorienterad lek och mål är vad fotbollsformationer som 3-4-3 handlar om Du bättre utnyttjar dina chanser eftersom du kan utnyttjas i Tillbaka om du inte fäster dina möjligheter med så mycket engagerade framåt. Mer offensiv du säger 3-5-2 är det då Återigen ganska offensiv inställd, den här gången fem mittfältare som skulle främja att hålla bollen och använda dina speltillverkare på parken som Så mycket som möjligt i hela mittfältet De tre i ryggen måste ha takt för att kompensera också Detta är en av de starkare offensiva fotbollsformationerna som används i professionell fotboll. Om du är en spelare i denna bildning och du ser något som är värt att nämna känner du dig fri Att låta din tränare veta Ibland kan värdefull information om hur ditt lag rader upp vara ovärderligt för en tränare som försöker få hela systemet att springa smidigt. Experiment med flera formationer och variationer av dem beror på dig Pon vad du jobbar med för att hitta de bästa fotbollformationerna som passar din sida. Hade en stor historia eller tips om detta ämne. Du har en bra historia om denna Dela det. Fitness Fitness som ett PRO 6 veckors träningsprogram. Tack så mycket för ditt svar. Det har hjälpt så mycket och varit så näringsrikt. Tack så mycket, jag vill också informera dig om att du som du just hjälpt framtida bästa fotbollsspelare i världen ta ett steg till att nå sitt mål. Tack så mycket för informationen du gav jag kommer att se till att säkert använda några av de riktlinjer som du administrerade. Jag är för närvarande på min preseasonbrytning och jag behöver definitivt förbättra eftersom jag planerar att gå till tryouts under sommaren. Familjens defensiva strategier För den beväpnade personen. Having flera defensiva alternativ är alltid ett smart drag, men vissa situationer kräver en skjutvapen Få en, träna med den och vara beredd att använda den i dynamiska situationer. Den här artikeln tar upp taktik och tekniker som ska tjäna den väpnade personen Under en situation där de kan behöva använda sin pistol medan de är med vänner eller familjemedlemmar. Jag skriver detta i kölvattnet av många aktiva shooterhändelser, däribland Colorado-biograffotograferingen som dödade 12 och skadade 58, och Sandy Hook Elementary School Skjuter i Connecticut som dödade 27 Det gör mig illamående för att tänka på sådana saker och bedrar mig om att förlusten av livet kunde ha förhindrats av en välutbildad beväpnad individ som inte var Bland folkmassan. Många av er som läser detta har redan tagit ansvaret för att väcka dig själv för försvar. De flesta av dig tränar noga rutinmässigt. De flesta av dig vet hur man skjuter ganska bra och har förmodligen raffinerat dina tekniker till den punkt där du Kan använda dem om det är nödvändigt Frågan är hur många av er som har praktiserats med familjemedlemmarna, du kan försvara. Hur många av er har tagit upp den andra sidan av myntet, till exempel vad du förväntar dig att din betydande andra ska göra under en attack? Dina barn vet att du är regelbundet beväpnad och i så fall har du någonsin lärt dem sina roller i en livs-eller dödsituation där skottlossning kan inträffa. Om du inte har några svar på dessa frågor kommer den här artikeln förhoppningsvis att vägleda dig för att ställa dig själv och Din familj eller vänner upp till framgång om mardrömmen som den i Colorado någonsin inträffar där du är. Om du befinner dig i en folkmassa där skjutning av oskyldiga är möjligt, överväga att använda vinklar för att mildra den skott-throug H möjlighet. Få lov, bli utbildad och gå Armed. Jag är fortfarande förvånad över det otroliga antalet människor som bara inte bär en pistol. Bara Google-skott och du hittar det senaste brottsliga överfallet i ett köpcentrum, parkeringsplats, film Teater, kyrka osv. Det händer överallt, folk och det kan hända dig. Sluta tänka på det eftersom du bor i ett fint område och ofta trevliga ställen där dåliga saker kan hända. Jag uppmuntrar också människor att träna med och ha annat självförsvar Alternativ som kemiska sprutor och tasers tillgängliga för dem, men den nedersta raden är att när situationen kräver en pistollösning, då behövs ett vapen. Få en och bära det hela tiden. Dina avsikt. Barn över en viss ålder mina sju - Årig vet att jag bär med dig att veta att du är beväpnad och vad du kan göra om du möter ett dödligt hot. Din fru, make, pojkvän, flickvän, bra kompis och någon annan du kanske finns behöver informeras om du är beväpnad, Och vad de behöver göra under Situationen Självklart rekommenderar jag inte att du berätta för alla du är med hela tiden att du har ett vapen, men de människor du hänger med mest behöver känna sin roll om det är något som händer. Hade en plan för en dålig situation. Ett ljud Taktisk plan bör bestå av flera komponenter, inklusive kommunikations verbala och icke-verbala åtgärder före händelser, händelser under händelse och händelser efter händelser. Här är vad jag har repeterat med mina kära. Jag har en pre-attack verbal cue Som min fru och jag båda vet och som kommer att framkalla ett svar Till exempel, om jag blir medveten om ett överhängande hot, låser jag visuellt det hot som min fru känner igen och kommunicerar. Ta omslag Vi använder inte det verbiet i normal kommunikation, Och det är tydligt och koncist Vår icke-verbala kommunikation består av visuell skanning för att få ögonkontakt med henne efter händelsen Hon vet att hon måste försöka positionera sig så att jag kan se henne efter händelsen och att hon eller min förmåga att höra kanske Begränsad. Om du är den främsta försvararen måste din familjemedlem, maka, mamma, etc. också känna sin roll här. Den sekundära försvararen flyttar barnen till ett säkrare område medan den primära försvararen hanterar situationen. Detta måste utföras torr eld eller med en Röd pistol med alla familjemedlemmar för att det ska fungera under stress. Mina förekomna åtgärder uppstår om hotssituationen är erkänd i förväg. De inkluderar fysisk eller verbal kommunikation till mina familjemedlemmar och positionering för att undvika attacken eller platsen Hinder mellan oss Min fru och jag har ett specifikt verbalt kommando som vid användning kommer att uppmana oss att gå till omedelbar åtgärd. Jag föreslår att du har någon form av kommunikationsplan med din familj så det kommer inte att misslyckas kommandot eller vad det betyder i Dessutom kan mina kvinnas föreinlösenåtgärder inkludera att placera sig närmare omslaget, fysiskt ta kontroll över våra barn och eller visuellt skanna för någonstans säker att springa till om sakerna blir dåliga. Spontan attack, kan det inte förekomma några händelser före händelsen eftersom situationen utvecklas snabbt. Din roll är den primära försvararen. Det betyder att skjuta, slå till eller använda mellanvapen som nödvändigt för att avskräcka hotet. Om du är med din familj och din make är Beväpnad, en av er måste ta rollen som primär försvarare Den som lyckas mest med en större och starkare motståndare bör anta den rollen Den andra s roll är att kontrollera och flytta barnen om de är där, liksom han Hon är offline från attacken och till en säker position Din make måste förstå att stående nära dig medan du skjuts på är inte bra på grund av den inkommande elden. Flytta framför ett bedövat barn om offline-rörelse inte är ett alternativ. Överväg att Dina familjemedlemmar kan frysa eller kanske inte vet att attacken uppstår, därför måste du träna för att komma mellan dem och hotet Det är självklart att få dem offline är det bästa alternativet. Om jag attackeras medan med mina barn Och eller fru, kommer jag sannolikt att aggressera hotet och gå in i mer av ett angreppsläge eftersom jag inte vill flytta offline med dem och dra eld mot dem. Som sagt skulle jag fortfarande använda hinder och täcka till min fördel om det är möjligt jag kan Kom ihåg år sedan i Marine Corps, blev jag introducerad till taktiken att överlappa ett bakhåll och jag trodde att konceptet var galet. Men sanningen är att övergrepp i bakhållet är ofta den bästa handlingsåtgärden. Tänk på denna taktik om du är omslagen av en aktiv skytt Med din familj. Efter händelsen har slutat och alla är förhoppningsvis säkra, är dina prioriteringar att få kommunikationen att gå igen och bedöma för skador på nära och kära jag tror på en post-engagemangsskanningsprocess som tvingar dig att visuellt titta runt dig efter Incidenten Under denna skanning försök att få ögonkontakt med familjemedlemmarna Om hotet är nere och det omedelbara området är klart, överväga att kommunicera utanför din grupp till andra personer i området, liksom till Myndigheter genom 911 Om du är med familj kan din signifikanta andra ha rollen som att ringa 911 och kommunicera med myndigheterna. Ditt jobb är fortfarande den främsta försvararen, så du kan behöva behålla en defensiv hållning mot den downed shooteren eller vara medveten om andra . Att ha en plan och repetera det är avgörande för din framgång om du är olycklig att vara i en aktiv shooter-situation. Utöver att ha en plan, använd bra defensiva strategier för att öka dina chanser att överleva, som att placera dig på offentliga platser Där du alltid har två utgångsriktningar. Överväga var det är möjligt att angripare kan komma ifrån och placera dig själv och familjemedlemmar så att du kan komma ut ur området så snabbt som möjligt. Kan en beväpnad god kille göra skillnad. Dozens människor, inklusive familjemedlemmar , Har frågat mig hur en väpnad person skulle ha svarat i Colorado, och om de skulle ha gjort skillnad medan jag inte kan svara om en beväpnad och välutbildad person eller inte Kunde ha gjort en skillnad, jag vill säga att jag önskar att de skulle ha haft chans Det jag vet är att dussintals obeväpnade individer stod inför en beväpnad man och hade liten chans att lyckas på grund av denna skillnad i våld Om du var beväpnad i det Teatret hade du verkligen varit i ett av de värsta situationerna som jag kan tänka mig. Mitt personliga val är att ha verktyg och färdigheter med de verktyg som åtminstone försöker göra skillnad snarare än att vara försvarslösa för slakt. Praktik som använder en pistol när man använder Av hand för att rensa en persons torr eld och med enkla intervall rekvisita som denna målstand. Huvudmålet är att flytta offline och rensa personen offline tillsammans i dragprocessen. Hur tränar vi för en sådan situation Håll dig till grunden Och träna dem tills du har hög kompetens. Inkludera de färdigheter som behövs för olika situationer, inklusive lågt ljus. Lär dig att tillämpa taktik för att öka din överlevnad och visualisera att du lyckas i en kaotisk situation På så sätt övertyga dig själv om att tänka, fatta beslut och hantera en sak i taget Om du har spenderat tid på att träna dina färdigheter kommer de att vara där när du behöver dem Det finns förmodligen ingen enda borr som kan simulera en sådan kaotisk situation, Så leta inte efter en. Användbara träningsborrar. Ställ till grundläggande men ändå korrekta träningsövningar som kommer att bygga dina färdigheter upp till en hög nivå över hela linjen. Några användbara tekniker du ska lära och träna är. Ritning medan du rör dig omkring någon för att få ett bra eldfält och förhindra att de kommer framför munstycket. Skott på väg mot någon som angriper bakhållet. Effektiva huvudskott och ta reda på vilka dina begränsningar är Hur långt bort kan du slå huvudet när det inte är stressigt. Vinklade skott både upp och ner Höga vinklade skott från en sittande eller knäböjande position kommer att resa upp och ut ur en folkmassa om kula saknar Lågvinklade skott som avfyras från en stående eller hög position i bäckenet, kan ligga lågt och in i marken Snarare än publiken. Med en ung familjemedlem rekommenderar jag starkt att öva denna torra eld eller med en SIRT eller röd pistol. Det finns ingen fördel att använda en levande skjutvapen med någon så ung övning smart. Kom med mig till att hedra de som fallit i Connecticut , Colorado och andra platser under de senaste tiderna Träna som ditt liv beror på det eftersom det gör.14 Svar på familjedekventiva strategier för den väpnade personen. Utmärkt artikel Alltför ofta tänker vi på skjutvapen och träning med det tillflyktsort, vi diskuterade specifika åtgärder vår Makar och barn borde tycka att det är något som borde vara uppenbart, och ändå. Min fru och jag pratade bara om detta och hur vissa saker måste räknas ut innan någonting ha Ppens eftersom det skulle kunna rädda ditt liv eller andra om du är tillsammans med vänner och den enda som inte känner till är henne och du Tack. Jag har övat med bb pistoler och airsoft, men den här artikeln får mig att tänka mer om familjesituationer Tack Bra artikel och jag vill ha det och behöver inte det än behöver det och inte ha det. En utmärkt artikel jag har tänkt på dessa situationer och scenarier och har ansett många av de idéer och fotograferingspositioner som talas om det sista någonting behöver är Olyckor med vänlig eld Öva både mentalt och fysiskt och be, vi är aldrig i en situation. Mycket tid spenderas i kyrkan, runt folkmassor En av de taktik som jag kan använda när dåliga killar är väldigt nära, skulle vara att falla till Mina knän, riva bottnarna av min tröja och säga högt, åh nej mitt hjärta Medan jag fördubblats och mina händer är ute av sikte, skulle jag rita mitt vapen och eld uppåt i den dåliga killen. Min fru är medveten om denna taktik och skulle Kom inte springa t O hjälpa mig. Men hur är det med de andra som kör för att hjälpa dig om du alltid är i en folkmassa. Aldrig hört talas om den taktiken innan jag är ganska säker på att faking en hjärtinfarkt under en massfotografering är det inte den ljusaste idén Det här är de människor som inte borde bära pistoler bara säga. Jag hade ett problem på ett Walmart-parkeringsplats med min fru på skadans sätt. Mitt första svar var att få henne att höra henne klart hur han skulle göra på ryska Och sedan engagera sig i hotet Eftersom min fru är rysk, talar vi inte engelska när jag hotar. Det visar sig att hotet var en off duty PD som handlade med ett misstänkt rån. Var jag någonsin så glad att jag inte gick med, men bestämde mig för att ringa 911 Min familj var ok, jag var i taktisk fördel och kände inte alla spelare. Bara för att jag har en egenbyggd Smith 36, betyder inte att jag behöver använda den om jag inte har något val ja, jag bär en Hjulpistol för att du pekar på det, det är det som triggas. Det går inte längre Ess över golvet Aldrig gillade bockmatare Giggles och Grins. Great article Mike Förresten föredrar jag artiklar över videor eftersom jag har långsam internet här på min utländska plats. Även jag är medlem i PDN Personal Defense Network Kan jag ladda ner Den här artikeln. Bra artikeln har jag gått över de flesta av dessa saker och medan ett bäckviddskott eller nedvakt vinklat skott är bra om det finns smuts under dig men det mesta händer på platser som skulle ha ett betonggolv som har lärt sig detta är inte Billard ricochet vinkeln kommer att ligga nära golvet som skulle sätta folk bakom om det fanns någon fara i fara alltid vet din backstop och vad din kula kommer att göra i olika backstops i den situationen som släpper till golvet skulle göra dig själv i fara om hans runda Träffas framför dig pojke, det här blir komplicerat hopp ingen av oss behöver någonsin spela för riktigt.

No comments:

Post a Comment